skolan också.

Tors 23 nov 2006 13:53
Övrigt, 19 läsare totalt


ojoj. lite utav ett sammanbrott igår ja. men jag har kommit på att mitt liv inte riktigt är som jag vill att det ska vara. just nu har jag sjukt mycket i skolan och jag vet inte hur länge till jag pallar att ha det så. jag kommer aldrig hinna få allt gjort även om jag satt 10 timmar om dagen enda fram till jullovet. :S

just nu:
- fetaste psykologiprovet om två veckor
- religionsprov nästa vecka
- läsa ut alexandra för att ens klara g-frågorna på religionsprovet
- göra ett specialidrottsarvbete på 15 sidor - inlämnas december
- arbete i samhällen - göra en tidning
- inlämning historian; ungdomskulturer
- engelska: redovisning och lämna in BOKRESENSION (skulle vart inne för två veckor sen)
- religion; ska vi tydligen få inlämningsuppgift i också
- PROJEKTARBETET!!!!!!!!!!!!


awaowooawwwwwaaaaaaaa stresstresstress :(
jag kommer verkligen aldrig klara av det här; det kommer snarare bli så att jag skiter i allt istället. hur fan tänker dom!? jävla skola!!!!!

jag skolkar nu, såklart. inte tänker jag göra nån jävla redovisning på engelskan. mwaa :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0