sid.

Mån 27 nov 2006 11:33
Övrigt, 19 läsare totalt


uh la la la.
datorerna här är hur mupp som helst, är man inne på bilddagboken så är man ena sekunden inloggad som sneet, andra sekunden som elsabuff och sen helt plötsligt som stinalovisa. men aldrig som en själv. helt sjukt. 

man hade fått jobba hemifrån med historian om man hade velat. fan. hur kunde jag missa det? 
jag ska iallafall in till stan en sväng och leta efter senaste numret av uncut. vart säljer dom uncut? inte pressbyrån eller? :S dom säljer ju iallafall mojo där. jaja vi märkert. 




same boy you always known, same boy you always KNOWN





igår satt jag jättelänge och skrev brev till kalle. ska skicka det tillsammans med dvd:n som jag lånat sen.. i våras. sorry :/ hoppas brevet piggar upp då iallafall, jag förstår ju att han saknat sin dvd; det var ju jack white på!

oj nu kom anton och blev sur för att jag var inne på lunarstorm (och varför är jag egentligen inne på lunarstorm? bara det att jag inte vill börja skriva mitt arbete innan jag sett sexpistols-dokumentären en gång till)

nej hejdå, ses sen. (jag glömde såklart posta brevet till kalle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0