"rubriken för kort" blalblalbla

Lör 30 dec 2006 12:19 (Uppdaterad Lör 30 dec 2006 12:21)
Övrigt, 22 läsare totalt


jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu

oh herrejävlar, nu kom det håkan på last.fm-radion. när lyssnade jag på den snubben senast? ingen aning. den första skivan är faktiskt ganska bra. jaja. jag lyssnar på last.fm-radion bara för att datorn med mitt itunes är mongo (läs: totalt utslagen) så jag kan inte lyssna på mina skivor, och, värst av allt; JAG KAN INTE LÄGGA IN MINA NYA SKIVOR :( 

för jag har nya skivor! 
> beck - sea change (har inte lyssnat så mycket på den, den var så sölig och jag måste vara på trötthumör för att orka lyssna på sölmusik)
> death cab for cutie - plans (same here)
> james morrison - ja vafan den skivan nu hette (jättebra faktiskt)

BOB DYLAN! <3 
license to kill
pappa ska på dylan i göteborg, jag skulle med först men så tyckte mamma att det var för dyrt. bara för att inte hon förstår något om musik :( 

idag har jag inget att göra. det hade jag inte igår heller. jävla sorgsna människa. jag alltså. på onsdag åker vi till stockholm iallafall. och imron är det nyårsafton. fan vad jag hatar nyårsafton. jag har ingen fest att gå på. okej, nu var det sagt. jag har ingenstans att ta vägen! jävla nyår. jag ska vara hemma. så det så. keeewl.

nu ska jag gå och fortsätta mitt tragiska liv. farewell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0