on every tree.

Ons 11 okt 2006 10:33 (Uppdaterad Tors 7 dec 2006 00:10)
Övrigt, 25 läsare totalt
10.33

jahoop. min första dagbok som 18-åring vaaa. 
har precis haft naturkunskapsprov och det gick så jävla dåligt. räknade ihop allt som jag kanske hade rätt på och det blev inte på långa vägar ens g. fan.
om tjugo minuter är det psykologiprov också. varför är skolan så jävla tråkig???

imorrn fyller ola år och pappa och jag ska på di leva (tror jag?) och på fredag ska jag till anna. så det är bra iallafall.

jag har ju fyllt år!
jag fick
plattång av julia
konsertbiljetter av josefina till sugarplum fairy 
simstillägg av ola (nu kan dom ha lyxkläder <3)
WHITESTRIPESTRÖJAN OCH PLANSCHEN av ola (fast jag har inte fått dom än, de fraktas från uessa)
massa pengar 
en ipod nano med 8gb!!! :D så nu slipper jag min bandspelare hädanefter
yesyes det var typ det. fick lite kläder och sånt shitt också men det orkar jag inte skriva.

25mannafesten då, hur var den? jo den var riktigt riktigt rolig! förfesten var väl sådär, vi var fyra pers; jag stina björn och einari :P vi spelade freestyler och jag och björn drack när de sjunger "freestyler" och stina och eppo på "wackamackafoone" och det roliga är att de sjunger freestyler typ fyra gånger och whackamackafone arton miljoner. så efter två minuter hade de typ druckit ur fyra bacardiflaskor. MOHA! 

sen när vi skulle till festen glömde vi våra sportidentpinnar och sen så höll vi på att kissa på oss på tunnelbanan som tog 45 jävla minuter. omg jag har aldrig varit så sjukt kissnödig i hela mitt liv!!!

festen sen var hur rolig som helst :) jag var jättejättefull för jag fick massa gratis, alla visste att jag fyllde år, anna försvann och en norsk följde med mig in på toa :| han gick med mig överallt, värsta svansen. men jag bad honom blunda och vända sig om medans jag kissade så han gjorde det, men hur såg det ut när vi gick ut från toan sen undrar jag?! :P 

jaoo orkar nog inte berätta mer just nu. för det är inte ens säkert att det här går att uppdatera :S puss

23.07

sjukt jag har uppdaterat den här tre gånger idag men det har fuckat ur varenda gång. så jag har typ inga förhoppningar nu. men iallafall: jag har fått itunes att fungera nu så jag har lagt in flera beeerg av skivor på ipoden! så hiiimla bra! just nu lägger jag in bergman rock och lyssnar på astro med whitestripes. jag är lycklig <3

this land called ochrasy..

nej nu ska jag upp och slå in paket till ola som fyller imorn (som sagt) förresten blir det ingen di leva och det är jävligt tråkigt. hade sett fram emot det. 

sovdags snart. hejdå. 
(förlåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0