let's have a ball and a biscuit sugar..

Ons 18 okt 2006 10:06 (Uppdaterad Ons 18 okt 2006 22:33)
Musik, 23 läsare totalt

10.06



..and take our sweet little time about it.

tell everybody in the place to just get out
and we'll get clean together
and i find me a soapbox were i can shout it

^^ min hatlåt på elephantplattan. men det hindrar den inte från att vara en toppenlåt ändå eftersom elephant är min favoritskiva alla kategorier. white stripes in my heart. på riktigt.

jag har naturkunskap nu och ska välja ett ämne att skriva om i en uppgift som ska lämnas in vecka 14. känns det relevant nu? neej. 
förresten tror jag att min magkatarr börjar smyga sig på igen. känns så iallafall. once again; suck MY!

E = mc²
just så. relativitetsteorin ska jag skriva om, tror jag. på naturkunskapen, alltså. 

it's quite possible that i'm your third man, girl
but it's a fact that i'm the seventh son

jack är faktiskt den sjunde sonen i sin familj. åh jack <3
fan vi går till typ tre eller nått idag och när jag kommer hem ska jag ner till mamma på skolan (antagligen) och typ skriva ut grejer och sen måste jag hem och läsa ut en engelskabok som jag inte börjat i än (redivnisning imorn - gulp) och sen måste jag tävla påhttp://www.groove.se för jag måste vinna de där hörlurarna eftersom ola sprängt mina och sen hoppas jag att jag får min tidning idag också. så. phu.

jaja. hejdå.

20.30



började skriva ut dagböcker idag nere på skolan. alltså det är typ 250 sidor. sjukt!

fick min white stripeströja idag! såå underbart! :) fick min plansch också och jag tycker om dom så sjukt mycket, white stripes. åh vad fina sakerna var och åh vad dom är underbara!!!

MANDO DIAO PÅ MUSIKJOURNALEN LIVE! <3
förresten har pappa köpt sugarplums nya. jag blir sur!! han lyssnar aldrig på dom ändå. varför kan inte jag få köpa skivan själv då?!



22.17



omg (seriöst det uttrycket använder jag i normala fall också, jag säger verkligen OMG! haha töntamanda), mando var verkligen underbara! ni lyssnade hoppas jag? björn var alldeles hes, :( de har ställt in på platens i veckan, har jag sagt det? göött att jag gick i karlstad iallafall :) 

förresten kunde inte jag tävla om de där hörlurarna för det var "bara för prenumeranter". f YOU.

ni vet att jakob hellman - ...och stora havet är 90-talets bästa skiva alla kategorier va? det är ju helt sjukt hur bra den är. jag är kär. 

nu har jag mailat ola också & sagt att jag inte tänker dyka upp på religionen imorn, sååe jag har sovmorgon till typ 14.40. sköönt älle?
jupp. så jävla trött jag är nu då! ska dra mig mot sängen. (har min tower tee på mig (whitestripeströjan) den är wonderbar!! tre nycklar i kors med treor på ryggen - ååh!)



22.32

feelings that grow stronger in the dark
will be lost in the light

kom ihåg det förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0