forever in search of...

Mån 23 okt 2006 09:43 (Uppdaterad Mån 23 okt 2006 09:44)
Musik, 21 läsare totalt


..the alternative to love.


brendan brendan brendan

och IGÅR var en magisk dag! eller kväll iallafall. jag var på konsert och det var så MYSIGT och härligt och glatt och roligt och familjärt eller vad man säger

- STEFAN SUNDSTRÖM

mina damer och herrar! och det var så BRAA :) 
japp, verkligen. 

sedan efteråt, när konserten hade tagit slut, stod pappa jag och patrick kvar eftersom vi inte ville stå på tågstationen och vänta. efter ett tag frågade pappa "amanda, ska du inte ta martin hedlunds autograf?" (han pianisten i soundtrack, vars lillebror går i linnea börjars klass) "naee.." "du ska inte ha stefans heller då?" 
hahah så hade stefan kommit ut och stod precis bakom mig! dumt nog hade jag biljetten i jackan i garderoben så jag fick ett kvitto att skriva på. det var nån nördkille som hade tagit med sig varenda skiva stefan någonsin gett ut för att få dom signerade, och han slängde fram skiva efter skiva. men jag trängde mig in och frågade ifall herr sundström kunde tänka sig att skriva åt mig däremellan bara lite snabbt eftersom jag hade bråttom till tåget. och det gick jättebra :) finfint!

så igår är helt oförglömligt! funderade ett tag seriöst på att byta plats på mando-planschen som jag har över sängen med sundström-planschen på dörren, men det skulle inte bli lika snyggt. dock fattar ni principen? 

red eyes of tears.
nee.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0