you had a face for the radio.

Mån 14 maj 2007 16:15
Övrigt, 17 läsare totalt
nämen! idag var jag inte i skoooooooooooolan!
äsch då. på onsdag drar jag, mum och ola till göteborg. jag hade typ glömt bort att vi beställde en resa dit men det ska bli hur kul som helst! liseberg på onsdag kväll, shopping hela torsdag och halva fredag och sen brumbrum hem med tåget för att ha HELG.

götte. fast vi ska till mormor och fira henne på lördag och då ska jag för första gången få träffa min gammelfarmor och min morfars bror. jag har aldrig träffat min morfar, han dog när mamma var 13 och sen har hela hans familj tagit avstånd från mormor och mamma och oss.. men nu har dom typ ändrat sig. det känns stört men jag vill träffa morfars bror för att få en liten aning om hur morfar var.. även om de är/var helt olika. och morfar inte bodde hemma.

hade morfar funnits idag skulle så mycket vara olika. mormor hade varit mycket lyckligare. mamma hade haft en säkrare och inte lika svart uppväxt, men jag hade kanske inte funnits om inte mamma varit som hon var? antagligen inte.

sven-ola hade varit lite över 60 om han levat idag. men han dog när han var 39.
kan man sakna nån man aldrig träffat?
och vill jag träffa hans skumma mamma och hans alkoholiserade bror som han själv inte gillade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0