with or without love

Lör 31 mar 2007 09:52 (Uppdaterad Lör 31 mar 2007 20:24)
Övrigt, 21 läsare totalt

9.52



jag lägger in ramones och thrills på itunes nu. hade glömt thrills :o

äsch himla onödigt att lägga in på itunes egentligen eftersom jag ändå inte har ipoden. GAH jag vill ha den NU!!!! tråkigt om den inte kommer liksom. då har jag betalat 800 spänn för att laga den när jag istället kunde lagt dom pengarna på en ny. hade jag sparat dom hade jag kunnat köpa ny den här månaden. en RÖD skulle jag köpt då. gah dubbelgah.

och så skulle orienterare.nu ligga nere hela lördagen hade jag fått mail om, dock läste jag mailet på orienterare.nu nyss och idag är det lördag. så det ligger inte nere än iallafall.

ola spydde inatt. eller imorse. jag gillar inte sånt. speciellt inte som mamma och pappa är i göteborg tills på måndag. pappa ska på BOB DYLAN. fyfan vad jag är aven..aven..AVEN-sjuk! (hanna på nyår för typ en miljon år sen men fortfarande så HIMLA kul!) himla biljetter för 600 kronor!

ska ju söka till himla universitetet också. gah fattade ingenting av den sida. vaddå välja examen? fanns typ en miljard olika examenar (eller vad det heter i den formen). fattar naaaada. jag tror att jag kommer att bli lärare.



nu ska jag spela SIMS innan solen stiger för högt så att det blir förbjudet att sitta vid datorn. ADIÅS.



did you see the stylish kids in the riot?



20.32



jag vill vara:
blond
smal
&
full

NU!
_Essa_ F21 Från Nossebro, Lördag 31:a mars 2007 15:58
åh, min mamma ville sååååå gärna gå på dylan, men hon hade ingen att gå me stackarn, jag kunde tippsat o sakt att din papap skulle komma
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0