vi suddar ut ett problem

Fre 23 mar 2007 10:36 (Uppdaterad Fre 23 mar 2007 10:38)
Övrigt, 20 läsare totalt
måndag: hemma hela dagen
tisdag: alla lektioner utom den sista
onsdag: ledig
torsdag: alla lektioner utom sista
fredag: hemma hela dagen

så har min vecka varit. alltså så många lektioner har jag varit på. eller vad man säger.
gaah. förbannade kyla.
  • för det spelar ingen roll vartifrån du kommer
    det handlar om vad du är

    och det kvittar väl hur du ser ut
    det är ju samma blod och ben



annars är det himla skönt att det är fredag. ikväll kommer hela släkten (som är så förbannat rolig. eller inte.) för pappa blev äldre igår. närmare bestämt 48. tror jag? jag har så dålig koll, mamma sa tusen gånger att han fyllde den 22:e och ändå skrev jag skitstort på familje-almanackan i köket PAPI 48!!!!!!!!!!! med röd spritpenna den 20:e. utan att fatta att jag skrev fel! pappa blev typ ledsen när han såg det. gaah jag förstår inte, jag har guldfiskminne när det gäller siffror och grejer! min kusin, däremot, kommer ihåg varenda siffra jämt. typ alla telefonnummer i huvet. jag vill också! fast det finns ju bättre saker att vara bra på, egentligen..

snart ska jag gå upp och fika med resterna av daimtårtan som vi åt igår ^^ sån är så bra för den tar liksom aldrig slut för man orkar typ bara en bit (eller okej, två. små) så den räcker aslänge till och med i vår familj! annars tar allt gott som typ glass slut på en dag. mamma köper flera ton och häller ut i frysen men det är slut efter två dagar och folk bråkar om vem som tog tre mini-mandel-magnum när man bara fick två var (svaret på den frågan är visserligen alltid ola, han tar jämt fler glassar än han får) eller vem som gömmer tuggummipaketen. osv. himla familj. men: daimtårta är lösningen på problemet, den räcker lääänge.

we are the untutored youth


äsch, nu blir sims tror jag. ge mig en himmelsk drog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0