värt.

Lör 5 maj 2007 02:13 (Uppdaterad Lör 5 maj 2007 02:18)
Övrigt, 14 läsare totalt
hej alla liksom.

ikväll hade jag en såndär skön fylla. eller ibörjan var det lite tvivelaktigt, vi tog för lång tid på oss med fondyn (vet inte hur det stavas på franska!) så vi hann inte riktigt börja dricka i tid. men sen tog det sig framåt typ dags att åka hem. det är alltid så. det är dags att åka hem när det är som trevligast.

suck.

happy club var iallafall roligt, med mycket gammalt och mycket nytt folk. och tack richard och olivia för skjuts hem!

nej egentligen borde jag sova nu. men det är tråkigt. jag är för full, för att vara ärlig. jag vill parta mer. tråkigt att vara hemma men det fanns liksom inget annat alternativ. sista tåget gick halv två och då hade vi varit tvugna att gå tio över ett typ, men nu är klockan 02.14 & det innebär att det blev liiiiiite längre party tack vare olivias pappa som skjutsade hem.

i got no money in my pocket you see, oh oh, give it all give it all give it all up

mina topp tre kändisar att hångla med:
1) jack white
2) sid vicious
3) pete doherty

yes yes. självklart. och jack är typ såhääääär långt före alla andra.
sjukt med killar alltså. man får aldrig. det är alltid så. man FÅR inte. eller KAN inte. eller ViLL inte. damn. varför kan det aldrig vara så att man får, kan och framförallt vill på samma gång? det är inte ofta de tre hänger ihop. nu vill jag och kanske kan jag men jag får inte. så ska det inte vara. och så strök jag sista ordet.

på tal om asfalt. som erik eller adam eller elsa alltid sa i typ ettan. minns inte riktigt.

idag åkte jag pappa och julia in på pizzeria helt mitt på dagen! otippat men värt. vi åkte till systemet också. otippat men ASVÄRT.

puss liksom. igår var rubriken "i predict the riot" va? jag tror banne mig det. jag har iallafall den på hjärnan nu. jag skulle lätt fett tagit den som rubrik idag om jag inte haft den igår. vaaaaaa.





röööööök.
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Söndag 6:e maj 2007 02:19
Haha ha nköper ut åt dig. Fett värt
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0