utvald.

Sön 1 apr 2007 19:21 (Uppdaterad Sön 1 apr 2007 19:47)
Övrigt, 31 läsare totalt

19.21



okej, lina valde ut mig (och det innebär att jag är utvald) vad det nu innebär.

(jag direktkopierar reglerna från linas dagbok för jag pallar inte skriva om dom)
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "valda" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de har blivit "valda" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

well, jag börjar väl då. sammanfattning för er som inte förstod: jag ska skriva sex saker om mig som ni skrattar åt av en ännu oklar anledning, men det kan bli kul. jag lovar!

1) jag spelar sims himla typ jättemycket, så mycket att jag får för mig att människor i "riktiga livet" ser ut som simmar och kan när som helst utbrista: "så gör dom i sims!" eller "en sån där frisyr kan man ha på sims!" och diskuterar ofta minna simmars liv till exempel med mina klasskamrater.

2) jag lyssnar på rix fm musik (läs: james morrison) och sex pistols på samma gång. eller det kanske inte är så underligt? well.

(PAUS) jag VEEEET inte! gah! jag är skum på alla sätt! jag frågade ola om jag var skum och han sa: "ja, på jävligt många sätt", men vägrade precisera sig närmare. är det skumt att tycka jack white är snygg? eller att vilja vara som pete doherty? kanske. vi tar det som trea.

3) jag tycker JACK WHITE är snyggast och bäst i hela världen och jag dyrkar pete doherty. jag tycker allt snack om hans knarkerier är töntigt och tycker att folk ska sluta bry sig och lyssna på hans underbara musik istället. okej? :)

(PAUS) så. bara tre kvar. gaaah. vad är skumt med mig (som inte är jättepinsamt att ta upp?)

4) okej, jag härmar lina lite. jag sover med nalle fortfarande. eller, med fjällräv. och jag har nån konstig föreställning om att polly "vakar" över mig om nätterna och skrämmer bort alla spöken (typ morrar lite åt dom så att dom försvinner) så jag kan inte somna utan honom eftersom jag inte kan sova säkert då. han är bra, polly.

5) jag har knäfobi! jag är livrädd för knän, jag skriker så fort någon rör mina knän och tycker att allt som har med dom att göra är såförjävlaÄCKLIGT!!!! bara ett kort på knän är SÅÅÅÅ äckligt! (här skulle jag kunna fuska och göra en punkt till två men jag spelar schysst och fortsätter på samma punkt): jag har även världens värsta blodfobi och egentligen kroppsfobi. jag är rädd för: handleder (!!!!), blodådror, ljumskar, KNÄN, armveck (AAAH BLODPROV :'() och halsar. euuuuw. (typ alla ställen där man kan nå pulsådror eller tar blodprov). usch!!!

(PAUS) jag kommer verkligen inte på något mer men jag drar till med en tråkig slutkläm:

6) jag tänker aldrig mer bli kär i nån (det är väl egendomligt om nåt eftersom människan typ är skapt för kärlek?) för det är jobbigt och jag är dålig på att avgöra när jag verkligen är kär och när jag verkligen inte är det.



nu återstår bara väljandet!
hur många vare? 6? jag väljer:
lovely_reaper
wow_88
sirscream
taalin
sydvester
yiesbox


eller med andra ord:
bix (som skriver asroliga dagböcker (typ mina favoriter) allt för sällan)
olivia (som skriver fint fint och som det kan vara spännande att höra lustiga saker om)
mangan (som jag saknar typ hur mycket som helst och därför vill läsa lite av)
karin (som inte skriver lunarblogg typ alls längre men kanske kan göra ett undantag?)
lisa (dock är hon inte i sina hemtrakter men hon får skriva sin när hon kommer hem typ i maj)
och malin (norgetösen som alltid gör störda grejer, typ sätter sitt telefonnummer på en snygg killes bröst)

det blir kul komigen skriv!!



okej mina saker var kanske inte jätteintressanta eller ens spännande eller roliga. fan.

Liinafiina F21 Från Partille, Måndag 2:a april 2007 16:36
hihi du är för rolig du amanda
 Svara i gästboken

Lovely_Reaper P21 Från Visby, Måndag 2:a april 2007 02:38
HAHA och dessutom. Dina fobier var de roligast ja läst
 Svara i gästboken

Lovely_Reaper P21 Från Visby, Måndag 2:a april 2007 02:37
åhå, roliga dagböcker, men för sällan. Hmm. Jag vet. Men dollars växer inte på träd som hitler sa
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0