the frog prince

Tors 29 mar 2007 10:12
Övrigt, 17 läsare totalt
hela morgonen har bestått av keane och religions-arbeten. har massa att ta igen, men nu har jag iallafall avslutat läsloggen. den blev bra. alkemisten var bra!
ska väl börja på "vad hände med änglajorden?" snart men den känns så tråkig.

ska nog ut i solen och sätta mig och plugga samhäll först. prov imorn.


HOPPAS för i helvete att min ipod kommer idag! för varje dag som går är jag närmare och närmare ett sammanbrott vad gäller den! himla irriterande. hur jävla svårt kan det vara att skicka den?

i guess i'm a toy that is broken


äsch gå och dö någonstans. (nu behöver jag verkligen komma ut i solen känner jag!)
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Fredag 30:e mars 2007 16:46
HAHA har du inte fått den än?
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0