the angry mob

Tis 20 mar 2007 09:22 (Uppdaterad Tis 20 mar 2007 16:36)
Övrigt, 14 läsare totalt

09.22



nu sitter jag i datasalen och mixar min himla låt. precis som förra tisdagen, tänkte jag skriva, men jag tror banne mig inte att jag var i skolan förra tisdagen. love sa nyss att han inte sett mig på tre veckor. och lärarjanne sa något liknande. är det verkligen så illa? :o nej, jag intalar mig att dom inte sett mig för att vi har olika lektioner hit och dit och att de inte varit i skolan de gånger jag har varit det. eller nåt.

orkar man stanna på skolan är vår? billie suger, polkagrisar är äckligt, klasskompisarna är mysiga.. men det är så sent och så jobbigt. jag vill hem? tror jag. antagligen skiter jag i det.

skickade efter pappas födelsedagspresent häromdagen också, niel young live på missorey (eller vad den hette) dvd + cd. den lär komma idag och det är ju tråkigt ifall han blir den som hämtar in posten och därmed ser paketet. såå.. i'd better hurry home.

jag skickade ju efter en skiva också. säger vilken när jag får den ^^ och så BORDE min ipod komma any time! börjar tröttna på att vänta på den nu. har nästan vant mig vid ett liv utan ipod under de här ipodfattiga veckorna. men jag vill inte avvänja mig! jag vill ha musik i öronen hela tiden och strunta i omgivningen. lite.

läser en bra bok nu förresten: alkemisten. typ skolbok men den är fan bra. lätt också. och kort. dock ska den va utläst typ idag och jag började med den häromdagen och även om den är kort och lätt så är jag inte klar med den.. men det kommer! :)



orkar inte mer skooola. HEJDÅ
(och jag måste verkligen betala in balen. har man inte betalat typ imron så stryker dom en från listan och då är all träning förgäves!)


  • och jag lever inte riktigt
    och jag känner inte riktigt

    under dagarna som inte riktigt finns
  • men så kommer en säsong igen
    och strömmen går igång igen
    och nätterna blir ljusa
    och jag känner & jag lever & jag minns


15.34



ruby, ruby, ruby, ruby.
jag fick min skiva idag: kaiser chiefs - yours truly, angry mob.
yeii ^^

ola, anton och levi spelar wii och golf bakom mig så det är hög ljudnivå i källaren. haha. det där wiit alltså. helt plötsligt är det kompisar här jämt!

så jävla fetaskönt med studiedag imorn. även om jag på tre veckor varit i skolan fyra dagar, ungefär, så känner jag efter en heldag (okej, lektionerna slutade två idag istället för tio över fyra eftersom det är "skolan är vår - så det var inte riktigt heldag) att jag inte orkar mer. jag blir helt slut och min mage gör hur ont som helst. jag pallar inte skolan! ta bort den :( men jag vill inte bli arbetslös heller.. vad ska jag gööööra!?

tjarro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0