that's right: clap hands

Ons 21 mar 2007 09:45 (Uppdaterad Ons 21 mar 2007 09:47)
Övrigt, 17 läsare totalt
studiedag i mitt hjärta.

sandra är hur hes som helst och får inte prata på TRE dagar! jag försökte mig på att leka lite häxdoktor igår för att föra ut de onda hesihalsen-andarna ur henne, men det lyckades inte. det är ganska roligt att hon inte får prata ^^

mina favoritlåtar just nu:
  • the kooks - ooh la
  • beck - clap hands [non-lp version]
  • johnossi - execution song (den har vart bästa huur länge som helst)
  • kaiser chiefs - ruby
  • lars winnerbäck - tal av hjärter dam


typ SÅÅÅ himla BRAAA!<3
jag älskar mina favoritlåtar ^^

njää om jag skulle ta och spela lite sims nu vaa. jag ska försöka få maria gieke att klara av att behålla sitt barn utan att socialtjänsten tar det, för hon och hennes man pär är jättefattiga. men dom älskar varandra! ahh jag älskar mina simsfamiljer ^^ eskil är världens bonde som kan prata med sina växter och bara lever för trädgården och lisa är världens player och har redan hoppat i säng med tio olika simmar men egentligen drömmer hon om att bli fotbollsproffs. SPELA SIMS FFS!!! <3

det är drömmen om att inte va mänsklig
offrens antipati
sorgen över allt som är verkligt
det är sagan om en fantasi

bul F21 Från Jönköping, Onsdag 21:a mars 2007 14:18
amanda jag vill inte va frisk! för jag vill hem och spela sims.. sådeså
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0