take your brother down to the sea

Sön 29 apr 2007 21:28 (Uppdaterad Sön 29 apr 2007 21:29)
Övrigt, 20 läsare totalt
tiomila gick rätt bra. mycket bättre än vad jag trodde iallafall. jag hade fan under 10 minuter per kilometer och det har jag inte haft sen.. ja. sen tvillingtornen rasade samman.

men vilket RÖRIGT tiomila det var! förstasträckan hade typ 2 km till startpunkten, arrangörerna hade byggt en tio meter hög bro över tågrälsen som jag sprang över TVÅ gånger, man skulle vända på kartan mitt i skogen osv osv. himla röra! inte träffade jag många jag kände heller, egentligen. anna träffade jag ju, det var bäst, och lina, men bara kortkortkort. :(

valborg imorn. jag ska nog bara in till stan och hänga med karran och grilla (om karran fortfarande vill att jag ska följa med och fortfarande SKA grilla), och jag tänkte att det skulle bli skitmysigt, men nu visar det sig att det ska bli typ vinter imorn och antarktis på natten. kul, då får man sitta i typ eskimåoverall om man ska överleva grillningen utan köldskador. eller har eskimåer overaller? de har kanske bara typ renskinn eller nåt. skitsamma.

jag är i desperat behov av ett läppsyl just nu förresten! jag hatar att vara torr om läpparna.

chill ooooouttttttt
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Söndag 6:e maj 2007 02:16
WOW, go get em tiger!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0