submission

Tors 15 mar 2007 13:02 (Uppdaterad Tors 15 mar 2007 15:52)
Övrigt, 20 läsare totalt

13.01



fan och hujedamej. jag är så jävla sur.
jag missade musikalen!
"krysta, mrs joplin, krysta!" - jag hade sett fram emot det!

det hade varit så oerhört typiskt mig att bara strunta i att åka in överhuvudtaget. men jag trotsade min personlighet och tog tåget in och när jag missade bussen GICK jag till skolan (detta är betydligt mer än vad man i normala fall kan kräva av mig) - allt för att få se gustav som neger och elsa föda barn.

dock hade jag som vanligt varit upptagen med annat, eller, ännu troligare - skolkat - från den svenskalektionen när micke berättade vart musikalen skulle visas. jag chansade på aulan. jag chansade fel. den var tydligen i "saga-teatern". vad är det liksom?

gaah. sur nu.
ska jag spela zelda eller sims eller ska jag göra något vettigt?

ingen att umgås med. ensam.
she moves in her own way.
jag vill hellre ha det såhär iallafall. ensamheten är typ min vän



15.49



well you're acting lika a silly little boy

trött och hungrig. yes, i am. och jag är fortfarande sur för att jag missade teatern. jag såg peter eriksson (miljöpartiets språkrör) på resecentrum idag. himla coolt. eller naej. men ändå.

gah jag är faktiskt typ hur hungrig som helst. och så har jag två böcker att läsa ut till nästa vecka. jeii!



imorn imorn kommer ipoden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0