studentmössor

Tis 6 mar 2007 19:31
Övrigt, 16 läsare totalt
fan vad sims seeeegaaaar. och snart ska väl ola spela battlefield också. eller YES nu slutade det sega!!

doooh jag är så laat. jag har betalat 700 spänn för att få min ipod lagad men jag orkar inte skicka iväg den.. måste gå till posten och skicka den med rekommenderad post. men jag orkar inte det. jag betalade i tisdags och nu har det gått en VECKA. jag hade hunnit skicka iväg den och få tillbaka den vid det här laget. ooh sego!

studentmössorna har tydligen kommit nu! :)
(jag har ju inte varit i skolan på två dagar så jag har inte fått min) dock är min inget att hurra över ändå; jag har typ budgetvariant utan tryck för mamma ville inte betala. kewl! alla andra har typ dubbellyx-diamantmössor med sina namn och sin skola skrivna med guldbokstäver 18 karat och sina och hela sin släkts initialer inristade med smaragd på baksidan och jim morrisons autograf på skullen!

ge mig läppsyl innan mina läppar typ dör.
och så borde jag skriva en argumentation eftersom jag ska hålla en i aulan imorn. eller kanske inte i aulan men man vet ju aldrig (vi har rullande schema vad gäller salar i svenskan för dom glömde ge oss nån sal när de gjorde schemat)

på fredag är det happy club!!


Lovely_Reaper P21 Från Visby, Onsdag 7:e mars 2007 22:43
yes, min kostade typ 600 pix
 Svara i gästboken

wow_88 F21 Från Linghem, Tisdag 6:e mars 2007 20:13
Haha. Din beskrivning av alla andras studentmössor är ju klockren. Love you
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0