sleeps all day & dreams of you

Tors 10 maj 2007 12:36
Övrigt, 9 läsare totalt
multimedia multimeeeeeediaaaaaa!
jag håller på med mitt slutarbete nu, det går riktigt bra för ida har lärt mig att länka i powerpoint (och det var ju huur lätt som helst!) så nu höjdes medelbetyget på mitt slutarbete nämnvärt. jihu.

liksom man klickar på jack och VIPS kan man läsa om jack och lyssna på jack och vill man hellre lyssna på brendan så klickar man på brendan så kan man lyssna på honom och titta på honom istället. weeei.

OCH! jag sandra och karin var och snackade med ola (vår mentor) om stockholmsresan, och vi kom överens om massa bra saker! dramaten, museum, spökvandring och sen pizza i humlegården/fika på samma ställe/förfest nån stans/finmiddag på seriösare restaurang/eller nåt annat. det blir kul ju! hoppas många stannar kvar i stockholm också. jag är klaaaaad!

när multimedian är slut (fast det lär dröja aslänge för multimedialektionerna är alltid bajsochkiss-långa) ska jag hem till bobbi boberg och laga mat och snacka skit (framförallt om en speciell person men denne man bör kanske inte nämnas offentligt. OBS! lägg märke till "denne man" - så tjejer, ni behöver inte vara oroliga! vi snackar inte skit om kvinnor)

chabalaahaaamabahaaaaa.


nä nu ska jag återgå till slutarbetet. men imorn är det fort know på kupolen, tror minsann jag ska dit och kika! kom du med! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0