sims 4ävaah

Mån 5 mar 2007 15:22
Övrigt, 16 läsare totalt
igår (eller om det var i lördags) kom jag på värsta grejen och det var att man tydligen kan ladda ner massa grejer till sims från internet! så jag satt aslänge och laddade ner massa snygga frisyrer, smink och kläder (för är man nörd så är man liksom). men bara för det så har sims blivit apsegt nu!!! det tar typ tjugo minuter att öppna en familj och det laggar sönder även om jag sänkt grafiken huuur mycket som helst. dom har liksom inga fingrar och ändå laggar det!! blir jag sur eller?

jag som sjukskrivit mig idag bara för att kunna vara hemma och spela sims! (jag köpte nya tillägget i helgen ^^)

okej det där var några rader från nörden inom mig. kände att det var dags för en liten avreaktion.



en annan sak som stör mig: harry potter-dvdn är cp!! hela filmen är helt mörk så man ser typ inget. dooh.



vi har iallafall massa goda glassar i kylen ^^
en till BRA sak:
porjektarbetet är ju inlämnat! så himla sjukt äckligt sköööönt. den kursen sög kamelballe så JÄVLA hårt. bara jobbig och inget lärorik alls. dumma skola. låt lärarna göra projektarbeten så får vi se om dom tycker att det är så jävla kul!!

nu har jag ont i magen på grund av alla dom punchgodisarna jag åt :( och jag som inte ens tycker om såna! men svullande hör ihop med dataspelande, så är det bara, take it or leave it.



ikväll ska jag färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0