pluuugg?

Tors 8 mar 2007 12:24
Övrigt, 18 läsare totalt
12.19
idag skulle vi skriva blogg på svenskan. liksom som uppgift, man skulle blogga om nedladdning av musik. först tänkte jag: ah, skiiitlätt, jag bloggar ju rätt ofta. så uppgiften kan ju inte vara så svår. men sen när man fick ett ämne var det fan inte så lätt längre. då försvann ju det där.. äh. improvisativa. eller vad man säger. bloggen skulle vara rolig, också. men hur jävla kul är det att skriva om musiknedladdning? jaaa så min blogg blev kanske inte jättebra. jag kom in på fel grejer och började skriva om sven-ingvars och dom har kanske inte så jättemycket med nedladdningsfrågan att göra.. jag menar hur många tankar deras låtar? haha.

nu sitter jag och mixar ihop hives - walk idiot walk med james brown - i feel good på multimedian. det går väl rätt bra men det är trökigt. bredvid mig ligger lådan med min studentmössa i. SCHTUDENTMÖSSA! keeewl! btw är det bara tre och en halv vecka till påsklovet.

på tal om studenten; vad ska jag göra i höst? jag har värsta paniken och kan inte bestämma mig. jag kanske borde börja plugga ändå? men isåfall ska man ha sökt innan 15 april. och 15 april är rätt snart.. och jag vet inte vad jag vill bli "när jag blir stor" och jag vet inte vad jag vill läsa eller vad jag vill gå eller vart jag vill bo. gahh. men frågan är ifall jag vet det bättre nästa år? trort inte. och då kan jag ju likagärna börja läsa redan nu? hmm.. ARGH vad jobbigt.


Lovely_Reaper P21 Från Visby, Lördag 10:e mars 2007 23:38
Börja inte plugga! Då blir du som jag, och det har jag ingen lust att vara två om

lizayeah F23 Från Göteborg, Torsdag 8:e mars 2007 18:41
göteborg är en bra stad att plugga i.. bara så du vet
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0