mwaha.

Mån 7 maj 2007 15:58
Övrigt, 10 läsare totalt
jag har just nu fett tråkigt och för ovanlighetens skull trivs jag inte i min ensamhet utan känner att det skulle vara roligt med lite kompisar runt om kring. annars brukar jag faktiskt uppskatta att vara helt ensam, speciellt på vardagskvällar, men just nu vill jag bara träffa kompisar och skratta! dock känns det som att det kommer bli en hel del av den varan nu när skolan närmar sig sitt slut;

> de sista balträningarna
> studentskivor
> balen
> stockholm med klassen (om det nu blir av, men det får vi hoppas!)
> studenten
> och hemskt hemskt gärna roskilde med karin och sandra och alla alla. SNÄLLA GUD, GE MIG PENGAR.

fest, ge mig fest.
och lite godis.

boken jag läser nu är jobbig och seg, men jag fortsätter ändå läsa den för jag måste bara ha reda på hur hela röran kommer sluta. innebär det då att det är en bra eller dålig bok? jag menar, den håller mig ju kvar för jag vill veta slutet, men den är seg och jobbig. skumt.


hejdå hejdå.





(och om nån känner för att hitta på nått, ring eller nåt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0