more power to you.

Fre 2 feb 2007 11:57
Övrigt, 22 läsare totalt



11.57



igår var det mando diao och det var skitkul! jag och olivia hoppade runt som galna höns och idag har jag ingen röst kvar :)

daggan daggan daggan



ååh nu har jag itunes igen! bara det att jag måste lägga in alla fucking skivor IGEN för dom fanns inte kvar. himla irriterande. men nu är det bara alla white stripes-skivor kvar som tur är. och arctic mokeys-plattan men jag HITTAR INTE DEN! :o

gaah jag försov mig imorse även om det inte blev så sent igår. vaknade av att alex ringde och skällde ut mig för att jag inte befann mig på samhällslektionen ; - vi skulle redovisa och jag har alla papprena! så himla klantigt >_< mitt feeel förlåt :(



jaja nu är det helg iallafall och jag har ledigt på måndag också ^^ jag fick vg i specialidrott b mot alla odds, jag ska på salem al fakir nästa lördag och jag tycker om kalle. vad mer kan man begära liksom?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0