mänskligheten i en masspsykos

Tis 22 maj 2007 11:34 (Uppdaterad Tis 22 maj 2007 16:37)
Övrigt, 19 läsare totalt

11.34



jag låg och läste en hel del gamla lunardagböcker igår. mina egna, alltså. det är rätt rolig läsning. man kommer ihåg varenda inlägg, hur man mådde då och vad man gjorde då. och det känns så stört att man varit med om allt man varit med om. eller vad man ska säga.




jag menar nån sa nåt jag vet ej vem
och
ibland kan man vara vilsen men



egentligen är mitt huvud rätt tomt nu för tiden. och om dagarna. förut kretsade tusentals tankar runt där uppe men det är som att jag gett upp och skiter i att bry mig om alla tankar. jag låter de passera men jag stannar inte upp och mår dåligt av dom. inte lika oftaa som förut, i alla fall. kanske beror det på att jag inte är kär eller precis har blivit dumpad eller befinner mig i en depression. eller så har jag blivit äldre.

när vi var på liseberg i onsdags märkte jag definitivt av att jag blivit äldre! jag kände mig tantig när jag var livrädd i jukebox och bara satt och tänkte påa tt den skulle gå sönder, och när jag mådde illa på ett nöjesfält för första gången i mitt liv samt tröttnade på attraktionerna sjukt fort. jag kände mig tråkig och känner man sig tråkig känner man sig vuxen. iallafall i det där sammanhanget.

jag menar kärleken måste få en chans
fast tolerans är svårt och arbetsamt
det viktiga är lösningen
misslyckas man försök igen


skoldags snart. ska gå och byta balhandskarna jag köpt också. mamma tyckte jag skulle ha benvita men de blev inget snygga till klänningen så jag ska byta till vita nu. dumma mamma, hade hon inte sagt nåt hade jag inte behövt gå tillbaka för jag skulle köpt vita på en gång. hon hade ju liksom inte ens sett klänningen. god bless fredd för att jag får låna den, btw.



skjuter du, skjuter jag. bye.



12.08



inatt drömde jag att jamie t och linus lauri var samma person.
det var en jobbig dröm.

16.26



det är ju helt stört att det inte ska finnas en enda snygg studentklänning i hela linköping. inte nån i göteborg heller, för den delen. varför i helvete kan de inte ha normala, enkla, vita klänningar till salu!? alla som finns är så förbaskat överdrivna med spets eller i babydoll-stuk. vad är problemet med att göra användbara och framförallt SNYGGA grejer!?

hej jag är en affär och för att visa att jag är coolare än alla andra gör jag konstiga kläder med fula extrasnören och massa rysh-plysh så att ingen normal människa kan använda skiten sen!

typ. det är ju fan så jag funderar på att skita i studentskiten och åka på jukola istället. eller så kör jag på heltäckande vit kroppsmålning. det är ju ett alternativ. CEPE!!!

men strunt samma med studentklänningen nu. det är ju trots allt tre (!) veckor kvar tills skolan slutar. jag, karran, snät, anneli och elsa var och fikade efter skolan idag. eller efter och efter , vi struntade i naturkunskapen och tog en kaffe istället. seriöst så smakar fikat mycket bättre om man skolkar samtidigt! haha. cissi kom sen också och bytte av elsa, när hon skulle till bussen. vi peppar för grillfest hemma hos elsa sista veckan nån gång!

i've walked with thunder and lightening
but all my will has run out


MASSA saker på G nu. MASSA krökande framöver. MASSA kul!
> omprov, balträning imorn.
> studentskivan på torsdag. jag ska vara hermione granger.
> öl på lördag?
> julia och josefina fyller år på söndag.
> genrep bal tisdag 16-21
> genrep bal torsdag 16-21
> BAL 2:a juni
> stockholm med klassen 7:e. utgång på kvällen, bo hos joel och shoppa 8:e.
> happy club fredag 8:e på kvällen. pepp!
> grillfest i linghem/hos elsa nån gång sista veckan?
> lådbilsrejs torsdag 14:e
> STUDEEEENT 15:e!!!
Swoxis F18 Från Alvesta, Måndag 28:e maj 2007 19:50
jag gillar inte heller att dom säker krysch och spets och snören och skit på grejer nuförtiden, hade samma problem på min konfaklädsel i somras. ja jisses! Sofia här förresten, blev bara tvungen att leta upp dig. ja, jag har inget värst liv. men här är jag iallafall! och nu är din dagbok bevakad, så de så.
 Svara i gästboken

Lovely_Reaper P21 Från Visby, Måndag 28:e maj 2007 02:32
HAHA! Kroppsmålning FTW!
 Svara i gästboken

wow_88 F21 Från Linghem, Onsdag 23:e maj 2007 12:01
Kör på kroppsmålningen vetja
 Svara i gästboken

Liinafiina F21 Från Partille, Tisdag 22:a maj 2007 11:58
i like din dagbok amanda! nåt av dagens happening. höhö!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0