like a complete unknown,

Fre 25 maj 2007 21:12
Övrigt, 18 läsare totalt
igår var det studentskiva och jag var hermione granger! jag hade till och med varit seriös och fixat alla läroböcker dom hade första året. dock lyckades jag tappa bort min trollstav under kvällen men en snäll grabb gjorde en ny åt mig. fast jag slängde bort den.

sen slutade kvällen ganska dåligt, jag klarar verkligen inte vin av någon anledning, så jag stoppade fingrarna i halsen och spydde upp allt maginnehåll typ (för närmare beskrivning - skicka ett mail) och sen fick jag skjuts hem av elsa. men tills dess var det kul och maten var hur god som helst!

festen igår har inneburit bakisdag idag. eftersom dagens samhällslektion var inställd har jag haft helt ledigt, praise the lord för det.

you used to
laugh about
everybody that was
hanging out

har jag haft den där rubriken förr btw? den känns bekant..

oh, på skivan igår spelade adam white stripes <3

fell in love with a girl
fell in love once and allmost completely


då dansade jag. väldigt, väldigt mycket.
nej nu ska jag gå och lägga mig. mitt huvud är inte skapt för att vara bakis, hur många huvudvärkstabletter jag än proppar i mig så gör det ont. jävla vin.
lizayeah F23 Från Göteborg, Söndag 27:e maj 2007 13:29
haha.. vin är typ den enda jga KAN dricka utan att må dåligt..
 Svara i gästboken

_Essa_ F21 Från Nossebro, Fredag 25:e maj 2007 21:51
vin är äckligt också!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0