just for the laugh, just for the laugh..

Tis 27 mar 2007 18:12
Övrigt, 14 läsare totalt
another week is gone without me getting
any of my stuff done




nej fy fan. nu börjar paniken komma krypande så smått.
det är ganska mycket jag inte kommer få gjort i tid.
dock är det studiedag på torsdag och jag intalar mig att jag hinner göra en del av grejerna då. förhoppningsvis.

idag var det kanonväder och jag satt ute i bikini och lapade sol - och det är bara MARS! helt sickkkk. men jag är inte den som klagar!

förresten har ola bestämt sig nu: det blir peace & love. sjukt kul! babyshaaambles!
och ikväll ska jag leka med olivia för första gången på hurlängesomhelst. härlish!

ja se vad lite sol för med sig ---> en GLAD amanda! om än lite stressad och nervös med en litenliten gnutta huvudvärk. men vad gör väl det när man har liftarens guide till galaxen? (som jag läser för andra gången)

so many interesting effects
i wanna try
i wanna try them all on you




så jävla bra:
50 cent - outta control
Lovilisa F20 Från Borlänge, Tisdag 27:e mars 2007 22:22
haha amanda lyssnar på 50 cent FAN VA BRA!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0