i've got the same old jeans for 4 days now

Ons 9 maj 2007 18:46
Övrigt, 7 läsare totalt
och det känns faktiskt som att balträningarna blivit lite lite lättare; vilket innebär att vi faktiskt och tillslut lärt oss lite! okej, vi glömde bort alla kast och partnerbytet är också svårt, samt kedjan, men annars går det riktigt bra! jag trodde aldrig jag och jakob skulle bli såhär bra. jag som till och med var asnära att hoppa av i början - nu känns det som att balen kommer bli jättekul och jag längtar som bara den!

imorn blire lek med bobban och lisa (tror jag?) och i helgen tror jag vi ska ha eurovision-kväll! vääärt.

men gah på den där balfrisyren och balklänningen. vet inte riktigt när jag ska ha tid att hämta klänningen hos fred (japp, jag lånar klänning..) och jag vet inte om jag borde gå ner och snacak med ullis om frisyren. hur tycker ni jag ska ha? funderar på att ha allt fäst på ena sidan så att håret ligger ner över ena axeln, och så massa lockar och lite löshår. typ. eller ska man ha uppsatt helt eller typ prinsesstofs? veeet inte. men jag lutar åt det första,. jag kan inte föreställa mig migsjälv i snyggt uppsatt hår. jag tror inte jag kan ha det :S

pusshejdå

(everybody's dressing up, i'm dressing down)
boberg87 F22 Från Linköping, Onsdag 9:e maj 2007 19:37
Alternativ ett tycker jag De hade jag.... de va fint
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0