it's a black balloon

Tis 17 apr 2007 09:35 (Uppdaterad Tis 17 apr 2007 19:05)
Övrigt, 10 läsare totalt

9.35



heeej. igår åkte jag till skolan bara för att inse att jag inte hade någon svenska. preciiiiis som förra veckan. den här gången sket jag dock i att vänta utan åkte hem istället. ska livet jävlas med mig så har jag rätt att jävlas tillbaka.



idag ska jag ha naturkunskapsredovisning om relativitetsteorierna. undrar hur många som kommer att somna. helt sjukt. stackars klasskamrater som måste lyssna.



men skolan tar död på mig och ändå är jag inte där.
just nu har jag multimedia tror jag men jag åt precis frukost så den kan ni glömma. multimedian, alltså. gah. (mycket "gah" i mitt språk nowadays)

bright eyes är det bästa på länge! conor oberst ba yeeees. hur bra som helst! jag har bara lyssnat på digital ash men nu hittade jag även dom gamla skivorna och dom är phett mycket bättre! jag tyckert. annars är ju arc of time (time code) med på listan av de bästa låtarna eeever. btw så pratade dom lite om high fidelity igår på cobra! de talade även om japanskt mode. fattar ni huuuur jävla gärna jag skulle vilja åka till japan?

och så vill jag flytta till london. jag vill plugga där. varför ska det vara så jävla dyrt? :( loooondon. jag viiiiiiill. ge mig london och te och starbucks och marc & spencers. gaah. (se där kom det igen).

jaja. nu ska jag läsa lite legacys på sims.se och sen ska jag duscha och sen ska jag sminka mig och sen ska jag ta min kasettspelare samt kamera och åka till skolan och fotografera ola och hans vänner eftersom de har rollspel idag. ola är en ryss som heter vladimir jeztrjemskij. eller nåt. så igår var vi över hos grannarna och lånade en pälsmössa. hejdå.



well i guess the best thing i can do now
is pretend that i've done nothing wrong




19.04


idag redovisade jag om relativitetsteorin. och imorn ska jag istället redovisa om the sims. vad är det för ämnen jag bestämmer egentligen? haha. men the sims-redovisningen med koppling till stressen i dagens samhälle är nog ändå rätt bra. hoppas jag.

jag har fått en himla släng av brittiska band på senare tid. libertines, kaiser chiefs, arctic monkeys, kooks, bright eyes, oasis och echo. bara några. men brittisk engelska är finare än amerikansk. eller så beror det på att banden gör bättre musik. eller bara att dom av en slump råkar vara britter? hm.

reklamen med dom gula tomtarna är min hat-reklam.

what became of the dreams we had?
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Tisdag 17:e april 2007 19:00
jag har en polare som också säger gaah mycket. Det är enerverande. Haha. Jo värsta orienteraren, bättre än dig snart!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0