into another dimension.

Lör 21 apr 2007 12:43 (Uppdaterad Lör 21 apr 2007 12:44)
Övrigt, 14 läsare totalt
igår var det myskväll med bobbi, björni och freddi! vi hyrde film och åt massa chips. jag tycker om att lisa och fred är hemma igen. nu känns saker och ting lite mer som vanligt.

fast jag borde verkligen söka nåt sommarjobb. även att jag vet att jag inte kommer orka jobba. men att ständigt vara pank är så jävla frustrerande. jag vill göra så mycket! roskilde, london osv. hejkomochhjälpmig.

gash.

och jag ÄLSKAR fratellis för tillfället.
allting, hela skivan. hela allt.
  • climbing in the window
    get dressed, let's go
    take your brother's car keys
    bye bye

    <3


usch imorgon är det balträning. seriöst, jag fasar över det en hel dag innan. plus att jag vill bli blond igen men jag kan inte det förrän balen är över, eftersom det inte kommer bli snyggt till klänningen . suck my.

ipod, ipod, vart är du?

Lovely_Reaper P21 Från Visby, Tisdag 24:e april 2007 15:22
HAHA! har du inte fått ipoden? Du är fett lurad tjejen. Dessutom, varför har ni så mycke balträning? Vi hade ingen
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0