i predict the riot.

Tors 3 maj 2007 17:02 (Uppdaterad Tors 3 maj 2007 22:58)
Övrigt, 18 läsare totalt
ikväll blir det shout out louds på hg (om vi kommer in). men det hoppas jag. tonight i have to leave it liksom! :) fast jag skulle uppskattat mer att se dom för något år sen, då var howl howl gaff gaff min favoritskiva. nu känns den lite passé & jag har inte hunnit lyssna in mig på den nya heller. jag har den inte ens. men jag tycker att albumen ofta blir bättre om man hört låtarna innan på konsert. faktiskt. och 80 spänn är ingenting för en bra konsert!

äsch jag tog bort piken. den lät taskig.

iallafall.
det blev inget shout out louds för vakterna var sura.
fan, de spelar i sverige för första gången på fem år. och då väljer dom att göra det i en jävla herrgård där bara "specialinbjudna" kommer in. och dom som känner dom. jag blir arg! och ledsen. jag hade peppat för den där konserten! motgång efter motgång efter motgång.

gah.

förlåt typ.
Lovilisa F20 Från Borlänge, Fredag 4:e maj 2007 11:32
men duu om du kommer på peace&love får du se dom iaf
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0