http://amandaalmen.blogspot.com/

Ons 28 mar 2007 08:33 (Uppdaterad Ons 28 mar 2007 14:21)
Övrigt, 17 läsare totalt

8.33



okej, jag har raderat mina två gamla bloggar, amandaalmen.blogspot.com och amandaalmen.blogg.se. mycket för att jag kände att jag inte hann med dom och inte gillade att dom låg kvar på internet. men för att gottgöra för raderandet startade jag en ny: http://amandaalmen.blogspot.com/
så det är samma adress som den gamlagamla men den är ändå ny :)

men jag kommer bara skriva typ samma saker där som här fast med bilder ibland. om jag ens orkar uppdatera den. så ni behöver typ itne kolla.

om ni inte kollar: WHITE STRIPES SLÄPPER NYTT I JUNI!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D
<3 <3 <3 <3


jag älskar jack white.
AAAW!!!

14.15



spoken word, blues, säckpipor, synthar och garagerock - icky thump . jag bara älskar det :D

nä, nu ska jag ut och sola lite innan balträningen. så himla skönt att det är ledigt imorn och sen nästan påsklov. provet idag gick bra och jag kommer inte få mer än g på pa:t.

HEÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0