hemmahelg

Fre 16 mar 2007 12:40
Övrigt, 19 läsare totalt
nej ingen j-cup för mig.
skönt för att:
> jag slipper försöka bevisa nåt som inte går
> slipper resa ända till blekinge
> slipper misslyckas och sen försöka bortförklara varför jag är så dålig
> HEMMAHELG <3

tråkigt för att:
> jag inte får träffa alla vänner
> det inte blir någon rolig klubbresa
> jag inte får springa i den roliga terrängen (okej, rättelse: GÅ)



jaja.

min ipod kooom inte idag! jag som gått och väntat och väntat på postbilen och sen var den inte däär. fucking! jag vill ha tillbaka den NU - dom skulle skicka tillbaka den inom 24 timmar stod det på hemsidan, och jag skickade den den sjunde mars och de fick den den 8:e (det vet jag tack vare postens hemsida). och idag är det den 16:e och jag har inte fått tillbaka den. jävla LURENDREJERI!
  Skicka  
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Lördag 17:e mars 2007 19:39
haha posten jobbar inte på helgen?
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0