helgen as-speedat.

Ons 17 jan 2007 20:11
Övrigt, 21 läsare totalt


lördag-tisdag var kalle här och det var roligt :) han är mysig och bra. i lördags gjorde vi egentligen inte så mycket, vi kollade lite på jedins återkomst och sen kollade vi på den amerikanska greven från monte christo. somnade astidigt för kalle var så trött och sen var det söndag hux flux och jag gick upp tidigt för jag skulle på: juste, BALTRÄNING!

och det var roligt. vi lärde oss att gå i marsch och dansa i takt och ta valssteg, inte speciellt svårt men roligt att träffa alla någon annan stans än i skolan. jag och jakob kommer bli bästa paret!
dock var det storm i söndags och den gav sig verkligen till känna (per hette den va?). elsa och jag skulle gå från ljunkan till stationen och vi höll på att blåsa bort!! helt sjukt, vi sprang det fortaste vi kunde i motvinden och det gick ändå inte fortare än vad en snigel kryper. kallt som fan var det också för det regnade så det piskade i ansiktet så jag blev förkyld. tack per!


sen på kvällen ringde björte och undrade ifall han fick komma över för stina skulle jobba natt. det fick han så vi hyrde film (kalle hyrde så det blev massa naket :p). sanna lögner hette den och var helt klart ok, trots allt snusk. lite läskig också. efter att björn åkt med sista tåget hem tittade jag och kalle på djurpolisen i houston - mitt absoluta favoritprogram. det var asasöta pekinesvalpar!

sen blev det måndag och jag var i skolan på naturkunskap och svenska och sen åkte jag hem igen. (fan vad fort jag drar allt idag - jag har flytet!). på kvällen var vi bjudna till stina och björn på middag så vi åkte dit och kalle höll på att stryka med i törstbrist (haha vad heter det?) på kuppen. vi hyrde film med johnny depp och sen spelade vi pictonary och jag och stina vann (vi fuskade bara lite..)

sen igår åkte karl hem och nu är jag ensam.

ojojoj vad fort jag drog helgen utan att utelämna något väsentligt! :)
idag har jag varit i skolan cepelänge. det var tråkigt. sen gick karin och jag på donkan för jag ville ha oc disc två. asabra för jag fick den.

nu ska jag kolla daggan. gör det du med :) http://amandaalmen.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0