hardcore rap shit battle

Ons 14 mar 2007 11:30 (Uppdaterad Ons 14 mar 2007 19:32)
Övrigt, 13 läsare totalt

11.30



men fan att jag skolkar så mycket nowadays! :(
förra veckan var jag i skolan EN dag! och idag är jag också hemma. men skolan är så jävla hemsk och boring och typ allt tar död på mig känns det som.
just nu är jag förövrigt jävligt arg för att jag inte fattar vad man ska göra på zelda. åh jag är en sån nörd :|



balträning ikväll också - BORING! mitt liv är fyllt av tråksaker just nu! bläääääääh.
balen kan fan inte va värd all träning.



i grew up in som middle class town
in the middle of nowhere
bitter and so scared




19.20




she came to my show just to hear about my day



hej vaa. nu har jag varit på balträningen - alltså shiieeeet, vi kommer inte RUNT! när det är åtta snurrar så går det inte! och högervarven - felfelfel blir det! gaaaah. fast det är ju en del träningar kvar så vi har ju tid att lära oss.

jag var himla hemmafruig idag och bakade en kladdkaka - jag som inte ens tycker OM kladdkakor :o men jag blev konstigt nog sugen och så bakade jag en (eftersom jag ändå var hemma liiixx) och så tog jag en bit och sen var jag inte sugen mer.



imorn har vi inga lektioner! jag ba VAAAA när karin berättade det för mig men tydligen så är alla inställda på grund av different anledningar. vi ska dock på musikal - esteternas och musikarnas musikal! stina ska vara barnmorska och elsa typ gammal och ida döden och gustaf neger. KEWL! (jag menar att det är kul, alltså)

KOOKS <3

och förresten blev jag typ aslättad nyss. jag har skickat min ipod på lagning för 700 kronor med rekommenderad post till mumien.se. skickar man rekommenderat innebär det att man kan följa paketet hela vägen tills det kommer fram dit det ska. och på postens hemsida stod det att paketet levererats, men på mumiens sida stod det att de inte hade fått in mitt paket. så jag blev helt confused (och lite rädd för jag vill ju trots allt inte mista min ipod och 700 spänn) och skrev och frågade ifall det var nåt fel. så svarade dom att dom inte fått in nån ipod som tillhörde nån amanda! så jag ba WTF!!?!?! och blev livrädd men så nyss fick jag ett mail där det stod att den nu kommit fram. pheeeew. jag lääängtar tills den kommer hem igen :) jag har inte haft en hel ipod sen i november!!



våren är ju i luften nu också! det är så jävla härligt. torr asfalt = vårkänslor = ballerinaskor!



nä lite sims nu vaa hejdåå
påminnelse: AMANDA BETALA IN BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
_Essa_ F21 Från Nossebro, Onsdag 14:e mars 2007 11:51
shitt va massa balträningar ni har! verkar segt vi har inte haft nån än o tror knappt vi ska ha nån heller!
 Svara i gästboken
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Torsdag 15:e mars 2007 01:53
coolt, vi hade bara typ en balträning, men som tur var var jag esse i dans så de var inga problem
 Svara i gästboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0