fula ord om skol(f)an.

Tis 23 jan 2007 10:15
Övrigt, 25 läsare totalt


hedj hedj!

nu sitter jag i skolan och har småpanik för karin började just prata om religionsarbetet och det har jag inte börjat med. det ska vara inne på fredg och vi har haft typ tio veckor på oss. fanihelvetet att jag är en så jävla dålig person som inte gör det som krävs av mig.
sandra och kak håller på med sitt projektarbete också, det ser skitfint ut. jag har inte börjat även där och där har vi ju fan haft ett år på oss!!! stina och jag skulle gjort det nu men jag hittar itne stina! :( :(

please bring me back were we belong


gaaaaaaaaaaaaaaaaah nu måste jag lugna ner mig
ANDAS AMANDA ANDAS



phu phu phu

såja. lite bättre. men j*vla f*ttskola alltså! ska jag behöva må såhär dåligt? vavavaVA!?
om jag var president skulle jag stryka:

- projektarbetskursen
- naturkunskap b (vafaaaaaan har vi den för? vi läser ju SAM!!!!)

sen det andra kan få vara kvar. eller jag stryker nog svenska b nationella också för jag är nervös för dom.

hejdoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0