fucking

Fre 19 jan 2007 12:39
Övrigt, 24 läsare totalt


jag mår fucking illa och fryser fucking mycket. fucking jävla bra start på fucking dagen!
jag har faktiskt redan varit i skolan - jag har bara en lektion på fredagar! jag och louise skrev en asbra analys till publisher-arbetet och sen åkte jag hem och spelade sims. men nu har jag tröttnat. wtf

imorn ska jag på träningsdag i borensberg, och fy faaan vad jag ångrar att jag anmälde mig till det. jag har inte tränat sen jerusalems förstörelse och nu ska jag springa två pass på en dag! jag kommer dö. sen imorn kväll ska jag och stina ut med niklas serrander och hans kompisar som kommer ner från stockholm, det lär bli rätt roligt. och på söndag är det balträning. jobbig men ändå rolig helg - hoppas jag. såvida jag inte spyr typ nu eftersom jag mår så sjukt iiiiillaaaaaaaa.

hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0