fear of sleep

Mån 19 mar 2007 09:56
Övrigt, 16 läsare totalt
igår var malin här. hon bjöd mig på godis (hon är rik för hon är aupair till en miljardär). vi spelade wii. det var trevligt att se henne, hon är ju jämt i norge nowadays!

och idag ska jag inte gå till skolan. igen. suck.
på onsdag är det studiedag också ^^
aaaand.. imorn har vår skola "skolan är vår" - billie the vision kommer till skolan, man får te, godis, massa film och massa mys - GRATIS. friskolor is the shit. (fast jag tror inte jag orkar gå :p)



jag köpte en vårjacka häromdagen. billig och bra från hm. yes!

usch, jag gillar inte razorlight.

och så har den här datorn blivit cp igen. fan. måste lämna iiiin den. fan.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0