dumma vänner!

Tis 30 jan 2007 19:25
Övrigt, 19 läsare totalt



19.25



kalle tittar på vänner.
finns det nått jag hatar så är det vänner! hur tråkiga är inte skämten? dooh.

jag har lagt upp massa nya bilder på daggan : http://amandaalmen.bilddagboken.se . det är så himla kewl nu när min digcam funkar igen! ^^

aowiii idag så har vi tagit massa på varandras knän för anneli berättade att man kan få orgasm av sånt. och genom att stimulera stortån. OCH genom att massera pulsådern i ljumsken (EUUUWUWWW)
så vi har försökt få det. dock utan resultat.

jag borde göra läxor men kalle är ju här och då måste jag ju vara med honom.. vaaa.
så nu ska jag se på vänner
ÅH jag hatar vänner!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0