don't cha.

Fre 12 jan 2007 19:48
Övrigt, 25 läsare totalt


jo hela dagen idag har jag varit hemma. men jag gick faktiskt en promenad (det närmaste jag kommit ett träningspass på två veckor) ner till frisörsalongen och bokade håruppsättningstid. eller hon skulle höra av sig om dom hade tid för mig också, för dom måste ju typ börja med uppsättningen vid halv sju eftersom vi ska vara klara för fotografering vid halv tio. och jenny hade redan bokat så hon visste inte ifall hon skulle hinna med att sätta upp på två stycken. eller nåt.

jag har städat rummet också, men egentligen inget vidare bra. suck. hatar sånt.
portugalresans tävlingar är jag anmäld till nu iallafall. christian hade visst anmält alla, braaa.



emanuel winblad är numera lokare!



stina sa att lin ska ha inflyttningsfest i göteborg - den 17:e februari. fucking fuck. då är vi i portugaaaal. hoppas hon kan byta datum, det vore sjukt kul att åka ner och hälsa på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0