boolProp testingCheatsEnabled true

Lör 14 apr 2007 15:34 (Uppdaterad Lör 14 apr 2007 15:40)
Övrigt, 12 läsare totalt
godmoooorron!
eller, ja. klockan är halv fyra. och jag gick upp nio.

igår fick jag min första sonic! hur bra som helst. jättelånga intervjuer med shout out louds och arctic monkeys. heyheyjippijippi! förresten har typ alla mina "utvalda" skrivit sina dagböcker nu. men jag saknar karins. och lisas förstås men som sagt så är hennes lagd på is. så det jag ju dröja. men på tal om utvald-skiten så var det här det roligaste jag läst:

2. Jag sover med ett svärd bredvid ibland. Jojo. Inget fäktningssvärd, ett riktigt super demonslaying pure purple mega asskicking blade of a thousand nights. Min baby. Jag vet inte varför, ibland när ja ska sova så bara ballar allt ur och allt börjar låta och så, Då är de tryckt att ifall de kommer en jävla sparv genom fönstret som bara hayyaa! Så klyver ja honom. eller kanske en stöt genom ögat. Jojo, ju mer sätt man kan döda på, desto mer civiliserad är man, eller som det också heter, den som äger mest när man dör vinner.

bix andra punkt. så jävla jävla roligt!! :'D


om den här dagen skulle vara en sång så skulle den vara bäbävitalamm. kanske.


rubriken är ett sims-fusk. fast jag orkar inte förklara vad det gör. men sims är kul.
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Söndag 15:e april 2007 19:30
ja sa ju att de bara blev fyra, vafan ja om ju inte på något mer.
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0