äsch dö i ett hörn nånstans.

Ons 18 apr 2007 15:07
Övrigt, 16 läsare totalt
jävlajävla fittskit!!! FAN vad arg jag är på att min himla svenska muntliga nationella gick åt FAMDERS bara för att jag pratade 15 sekunder för kort! allt annat var hur jävla bra som helst sa han, lärarfan (och det kallar jag honom inte bara för att han var cp nu, utan för att jag stör mig något groteskt på honom hela jävla tiden), förutom att det var 15 sekunder för kort!!!!!!! JÄVLAAAAAAAAA!!!

och så dödar jag snart nån för den här jävla balträningen.
ursäkta alla svordomar. men i kväll ooorkar jag inte dansa. sheisse!

DÖ!
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Torsdag 19:e april 2007 15:32
Haha, go get em
 Svara i gästboken

bul F21 Från Jönköping, Torsdag 19:e april 2007 14:55
sicken bajslärare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Svara i gästboken

_Essa_ F21 Från Nossebro, Torsdag 19:e april 2007 12:57
vaaa!men vadå 15sek mer eller mindre spelar ju ingen roll, så sa våran lärare iaf. kanske om man har en hel MINUT för mycket.. men nåra sek hit o dit! stört!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0