8 dead boys

Tis 13 mar 2007 14:07 (Uppdaterad Tis 13 mar 2007 18:49)
Övrigt, 14 läsare totalt

14 nånting..





nu lyssnar jag på babyshambles och har precis utklassat knoll och tott i golf på wii. yäääs! ^^

jag vill spela zelda men ola ska spela först. suck för att vara så många baaarn. jag kanske ska göra något nyttigt sålänge? typ gå en promenad? det är faktiskt fint väder.

hade pa-seminariet idag. det gick faktiskt rätt bra, jag tyckte karin anneli och sandra tog upp bra saker om vårt arbete & det var inte allt för stora missar vi gjort. skönt! dock kommer väl ola lusläsa det där och hitta alla små gömda fel vi har, men det är ju lärarnas jobb..

nu tackade julia och josefina ja till promenad-erbjudandet. så NU blir det promenad (kände att det var dags att lägga fram det förslaget eftersom det är början till bråk mellan ola och josefina).



one little turn
it seems so easy but we fall
i've drawn a picture on your wall
can't seem to learn at all



jag har blivit riktigt dålig på att skriva blogg btw. vet inte riktigt varför, men det har blivit mer bilddagga på senare tid. har kommit på att det är rätt tråkigt att läsa bloggar.. egentligen. fast jag ska försöka fortsätta skriva min blogg här ändå, för man gör det ju ändå mest för sin egen skull.. (och jag skriver ju ut alla. fast det var typ en miljard år sen jag skrev ut senast)



nej nu blir det promenix. tjarråw.





18.46



http://amandaalmen.bilddagboken.se - ni har inte glömt va? KOLLA FFS! (folk är fan dåliga på att kommentera!)

Lovely_Reaper P21 Från Visby, Onsdag 14:e mars 2007 01:40
men vafan ja hade glömt, ja ska kolla upp. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0