you throw my life around!

Fre 3 aug 2007 12:54
Övrigt, 12 läsare totalt

12.50





so if you're crazy i don't care you amaze me
but you're a stupid girl, oh me, oh my, you talk, I die
you smile, you laugh, I cry
and only a girl like you could be lonely
and it's a crying shame, if you would think the same
a boy like me's just irresistible




det händer en del. igår var vi på begravning. faster britas, och det var jättejobbigt.
sen ringde mamma och sa att mormor hamnat på sjukhus. så vi åkte till motala. mormor var det rätt bra med, värre var det moma. hon var så orolig att jag inte skulle blivit förvånad om hon själv dråsade ner med hjärtinfarkt. så vi pratade en del med henne, det behövde hon, och sen åkte vi hem igen.

jävlar vilken bas det var i cold, cold night btw.

idag ska jag inte göra någonting vettigt tror jag. förresten måste jag köpa massa böcker innan den 20:e! björne sa att dom var asdyra. jag hade inte alls tänkt att jag skulle behöva köpa dom själv, haha.

förresten blir jag ju snart lithe vilse-medlem! det blir kul :) kanske kan komma igång lite med träningen igen? det återstår att se.


byebyeee.
Swoxis F18 Från Alvesta, Fredag 3:e augusti 2007 13:02
Lithe Vilse är skitcoola
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0