yes, he's gonna catch some women tonight.

Lör 30 jun 2007 20:33
Övrigt, 23 läsare totalt
idag köpte jag en ny ipod.

så jävla skönt. och den här ska tamejfan hålla längre än den gamla! herregud vad jag ska vara RÄDD om den.

dock innebar det inköpet att jag har 0:- kvar till resten av sommaren. men det är en uppoffring jag är villig att göra. åtminstone känns det så nu.

jävlar vad jag borde ha ett sommarjobb just nu men jävlar vad jag samtidigt är glad att jag inte har det.


JACK WHITE är så jävla bra.
finns det någon bättre gitarrist? ja, hendrix.men ingen annan. absolut ingen nu levande.
bättre producent? fan heller.
bättre låtskrivare? NÄ!
bättre SÅNGARE?
SNYGGARE MÄNNISKA!?!??!!?

nej det finns ingen snyggare, bättre, eller duktigare. GAH vad jag är BESATT.
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Måndag 2:a juli 2007 00:34
Pffff, sett prince någon gång? Han äger Jack white
 Svara i gästboken
_Essa_ F21 Från Nossebro, Söndag 1:a juli 2007 19:50
haha han är ju ful!
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0