WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D

Fre 7 sep 2007 09:35 (Uppdaterad Fre 7 sep 2007 09:37)
Övrigt, 11 läsare totalt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!

den nya sims-expansionen släpptes igår - och jag ska på stan idag vilket innebär att jag kan handla den!!!!!!!!!! AAAAAAAH :D :D :D

fyfan så jävla kul! helgen är räddad ^^
(detta innebär självklart att jag inte kommer börja på kursuppgift 2 den här helgen och definitivt inte läsa broady jalmert och erikssons artiklar. jag kommer heller inte sammanställa alla mina anteckningar inför den kommande tentan)

ikväll ska josefina och jag gå på harry potter, så himla mysigt. det är verkligen josefina + amanda + harry. jag har läst alla böckerna högt för henne och hon vill att jag ska göra det även med den sista sen när den kommer på svenska, även att jag tycker att hon är för stor för det nu. aaaw! :)

en rolig sak till: det BLIR sjöslaget!!!! 24 timmars båtresa med sveningvars inbokad!! jag trodde verkligen inte att det skulle bli av, men visst tamejfan helt plötsligt lyckades vi styra upp nåt och nu ska alla åka (utom josefine och kanske inte julia). men jag, gabbe, sofia, axel, sara, samra, sandra, tobbe, emil och (YES) gustav ska åka! :D love you!!!!!!!! <3

(precis som vi sa igår; vi är som en enda stor familj :D ååh vad jag är glad att jag började plugga så jag träffade alla goa goa vänner :) helt stört att jag för tre veckor sen inte kände nån av dom jag känner nu. och vad fort mana kan lära känna folk, ifall alla är osäkra och söker sig till nån i början. haha!)


puss (fyfan vad jag är glaaad :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0