vfu-panik

Lör 15 sep 2007 10:13 (Uppdaterad Lör 15 sep 2007 10:14)
Övrigt, 10 läsare totalt
och egyptens drottning är redan vaken. jag trodde han skulle vara bakis som fan idag?

jag ska iallafall spela sims nu. eller snart. först tänkte jag skriva några rader här.
vi har vfu i de två veckorna som kommer; dvs vi ska ut i skolor och vara lärarkandidater. alltså, det känns wierd. man vet ju själv hur det var att ha lärarkandidater när man gick i skolan. och så nu ska JAG vara den där nervösa muppen med röda utslag på halsen som ska läsa narnia högt på skånska. nämen typ.

samtidigt är det ju det här vi ska syssla med i hela våra liv sen, antagligen. så det handlar ju skitmycket om vad man får för intryck nu, första gången. blir man livrädd och skrämd lär man ju inte fortsätta plugga. (okej byt ut "man" mot "jag") samtidigt är det ju tvärtom, tycker jag det är skitkul och verkligen trivs framför klassen kommer jag känna att jag verkligen gjort rätt yrkesval. jaja. det blir nog bra. jag ska vara i en tvåa och en fyra tillsammans med johan (skönt som fan att vi går ut två och två iallafall!)

tjabbaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0