universitetspanik.

Ons 15 aug 2007 19:23 (Uppdaterad Ons 15 aug 2007 19:24)
Övrigt, 17 läsare totalt
idag har jag varit inne på banken för att fixa bankID och internetbank. det är stört att man måste sitta och vänta i typ en timme för att få hjälp att komma åt sina EGNA pengar. jag tycker faktiskt det kan få gå lite snabbare. jag blev jättekissnödig när jag satt där och inte har dom några toaletter heller, även att dom tvingar en att vänta hur länge som helst. eller jo, en toalett, som jag var tvungen att be om nyckeln till. den låg nedanför en trappa bakom en tidslåst grind invid ett igenbommat valv i källaren. ba öh?

köpte ett par nya örhängen, av trä. 60 spänn men jag kände att jag var tvungen att unna mig det. vet inte när jag köpte smycken senast. köpte även ett par hörlurar till min ipod, trampade på mina gamla igår. typiskt.

stina kom precis på varför jag inte står med i csn:s studiemedelsregister. jag klickade inte i rutan att jag ville ha studiemedel när jag sökte till universitetet! paniiiiiiik!!! tänk om det inte går då!? men det måste göra det.. visst? aah calm down dearest.

förut fick jag för mig att jag kollat fel datum för uppropet också. shit. men jag dubbelkollade och nu är jag tvärsäker på att det är den 20:e. för den 20:e är väl på måndag?


UTGÅNG IMORN!!!
är du på? HÖR AV DIG!
alla får följa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0