tomt hus och svinkoppor och september.

Sön 19 aug 2007 11:37 (Uppdaterad Sön 19 aug 2007 11:38)
Övrigt, 15 läsare totalt
vaknar och hela huset är tomt. var är alla? :o eller ola ligger bakis och utslagen i sin säng, men det räknas inte.

och vad ska jag göra idag? bara gå och vara livrädd för imorn? nä. så farligt är det inte. men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska syssla med. kanske läsa lite mer harry potter, började i den igår. läste klart sacred också, den var braaaa, älskar kenzie och gennaro. aaaw. (däremot hatar jag september som de visar på ztv nu.. blääää!)

sviiiinkoppoor försviiiiinn... dom kliar massa. fast innebär inte det att dom läker? hope so.
nä nu drar jag. tråååkiiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0