svullo.

Lör 9 jun 2007 18:14 (Uppdaterad Lör 9 jun 2007 18:18)
Övrigt, 12 läsare totalt

18.14





oherregudars vad tjock jag känner mig nu.. typ uppsvullen. svullen är ett så jävla äckligt ord, men det beskriver mig bra. jag kände mig inte speciellt hungrig men jag beställde ändå en kebabtallrik när julia skulle beställa på pizzerian. så tryckte jag i mig hela (!!) och nu är jag, som sagt; jävligt svullen kring magtrakten. ganska läskig känsla.

utegången i stockholm blev inget vidare, även om vi kom överens om att berätta för alla hur kul vi hade. det blev mest.. sunk.
fast konstigt nog hade vi kul ändå och resans helhet är good, det var riktigt roligt hela dagen med bakom kulisserna-besöket på dramaten, rundvandringen på hallywoska palatset (hylldarfska, halldyrfwoska, helssdyrfa wtf.. minns inte vad det hette) och sedan den "läskiga" (men sjukt underhållande) rundvandringen i gamla stan!

jag köpte tre saker (förutom en miljard vattenflaskor, två mål mat och lite ciendy):
> en tidning bara för att jack var på första sidan som kostade 70:- (men så jävla värd!)
> senaste sims-tillägget med massa HM-kläder till simmarna (asvärt!)
> en lehane-bok som inte kommit ut på svenska (jag köpte den alltså på engelska).

lehane är så jävla bra. well jag vet att jag sagt det förut men det tåls att sägas igen. och igen.

och imrn blire grillfest hos elsa och jag har beställt skjuts både dit och hem med karran. sjukt bra!

iiiiiiieeeeeeeeee icky thump
sitting drunk on a wagon to mexico


det är ju så jävla bra! och schtimpen sa att hon sett videon på mtv och därför har jag suttit med mtv på hela dagen men det har bara varit det där jävla mtv movie awards med världens fulaste äckligaste och jobbigaste konferencierskärring som ser ut som stryk och bara drar dåliga sexskämt hela tiden. har inte besvärat mig med att lära mig skatans namn.






jack white, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0