sjung om studentens lyckliga dar.

Lör 16 jun 2007 12:09 (Uppdaterad Lör 16 jun 2007 12:11)
Övrigt, 18 läsare totalt
jahopp, då var det över. dagen man längtat (?) efter :

studenten.

och.. den levde deffintivt upp till sina förväntningar. eftersom jag inte hade några. (okej, det är inte riktigt sant.. anledningen till att jag tyckte kvällen var rätt b var nog egentligen att mina förväntningar var jättehöga.. eller nåt. men ändå.)
i övrigt var den rätt tråkig.

plus:
+ att knalla in i samlad trupp i trädgårn till champagnefrukosten var härligt.
+ promenaden från trädgårn till skolan var också kul.
+ känslan att springa ut och köra ronja-dansen på trappan inför alla föräldrar var SKÖN!
+ träffa alla snälla släktingar efteråt var inte så jobbigt/tråkigt som jag först befarat. det var mysigt och roligt att öppna presenter och stå i centrum för den största festen hemma hos oss sen pappa fyllde 40.
+ greger på bordet. ROLIGASTE. jag kommer sakna greggan.
+ elsas gulliga tal och talet petter och spiken höll till veronica och malin höjde stämningen på middagen!
+ pia fixade in mig och några andra GRATIS på heaven da blö! SJUKT shysst!!!!

minus:
- jävla stipendieutdelningen i aulan som gjorde att man totalt nyktrade till. tog hur lång tid som helst. men GRATTIS anneli, jakob och framförallt SAID för stipendierna! :D
- flakåkningen var rolig en stund, sen blev det långtråkigt och "var är mössorna"/"vi har tagit studenten" kändes rätt.. uttjatade. jag ville bara kliva av.
- vår STUDENTMIDDAG var i torraste laget!
- maten på studentmiddagen var äcklig. fast efterrätten var himmelsk!
- jävla 160 spänn för att gå in på skit-platå! jag var där i tjugo minuter på slutet. kewl? jävla dumma kväll som kostade så sjukt mycket men gav otroligt lite.

jaja. nu är det över iallafall. thank god. och nästa vecka åker jag till kreta eller mallorca eller bulgarien för JAG FICK EN RESA AV MAMMA! ^^

herrå!
ArticCloudBerry F23 Från Linköping, Söndag 17:e juni 2007 16:25
Härligt att bli nämd i din blogg tjejen Vi får ta en kväll på BH när jag är ledig i sommar tycker jag!
 Svara i gästboken

Liinafiina F21 Från Partille, Lördag 16:e juni 2007 16:38
NÄSTA VECKA? aaah, underbart!! vem ska du åka med, mammi?
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0