shake down fakers.

Lör 21 jul 2007 13:48
Övrigt, 13 läsare totalt
hallå.
jamen hela nästa vecka är det oringen och jag ska joooobba. hela onsdagen ska jag patrullera runt bland kontroller. juppi!

cause you're always drunken.

ikväll ska jag till karin. det blir kul! har inte träffat tjejerna på sjukt länge. hela sommaren. och i höst far alla åt olika håll. karin till sundsvall, sandra till jönket och anneli till huvudstaden. elsa ska jobba i norge. olivia kom in i umeå. bara stina och jag som blir kvar i linkan, och båda ska plugga på liu. fast hon ska bara gå en kurs. jag ska gå lärarprogrammet. herregud.

magen gör ont.
tuldiz F20 Från Jönköping, Lördag 28:e juli 2007 16:01
vad för lärare ska du bli? eller har man kanske inte bestämt det ännu?
 Svara i gästboken
Lovely_Reaper P21 Från Visby, Söndag 22:a juli 2007 13:48
HAHA YES! Ska du bli lärare! De måste ja få se, haha
 Svara i gästboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0